25 % lisäalennus valinnaisista juoksukengistä* | Koodi: 20RUN
*Ei koske "Poikkeustuote"-merkittyjä tuotteita. Alennus vähennetään nykyisestä hinnasta. Kampanja voimassa 7/7-2022 asti.
 »
FAQ

Tänne olemme keränneet tavallisimpia tilauksiin, alennuskoodeihin, palautuksiin ja maksuihin liittyviä kysymyksiä. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos et löydä vastausta kysymykseesi.


Tilaus


  • Voinko lisätä tuotteita jo olemassaolevalle tilaukselle?
    Jos olet valinnut maksutavaksi korttimaksun tai suoramaksun pankkitililtä, emme voi kasvattaa veloitettua summaa, emmekä siten myöskään lisätä tuotteita tilaukselle. Tee sen sijaan kokonaan uusi tilaus lisätuotteille. Laskulla ja osamaksulla maksettaessa tuotteiden lisääminen voi olla mahdollista, mikäli Qliro hyväksyy tilausarvon korotuksen. 


  • Tein tilauksen express-käsittelyllä muutama päivä sitten, mutta en ole vielä saanut lähetystä. Mistä on kyse?
    Express-käsittely tarkoittaa, että priorisoimme tilauksesi, ja lähetämme tuotteet 24 h kuluessa (arkipäivisin).  Ei koske tilaustuotteita. Tuotteiden toimitusaika lähetyksen jälkeen määräytyy kuljetusyrityksen aikataulujen mukaan. 


  • Kuinka teen tilauksen yrityksen tai muun organisaation puolesta?
    Valitse kassalla vaihtoehto "Yritysasiakas", ja täytä organisaatiosi tiedot, jonka jälkeen voit tehdä tilauksen. Huomioithan, että laskutusosoitetta ei voi muuttaa. 


  • Asun ulkomailla. Miksi en voi tehdä tilausta?
    Toistaiseksi toimimme vain Suomessa (pl. Ahvenanmaa), Ruotsissa ja Norjassa, mutta toivottavasti voimme mahdollisimman pian toimittaa tuotteita myös muualle. 


  • Voinko tilata tuotteita ahvenanmaalle?
    Voimme toimittaa tilauksia myös Ahvenanmaalle, mutta verotuskäytännöt ja toimituskulut poikkeavat normaaleista ehdoistamme. Tämä tarkoittaa, että tilatessasi toimituksen Ahvenanmaalla joudut maksamaan tilauksestasi enemmän kuin muualle tilattaessa. Kaikki outdoorexperten.fi-sivustolla ilmoitetut hinnat sisältävät alv:n, mutta lähetyksen saapuessa Ahvenanmaalle maksat arvonlisäveron uudelleen voimassa olevien sääntöjen mukaisesti.

    Lisäksi tuotteiden toimituksessa Ahvenanmaalle on toisinaan ilmennyt ongelmia, ja lähetykset päätyneet väärään paikkaan. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt tämän riskin. Kaikki Ahvenanmaalle lähetettävät tilaukset tulee tehdä osoitteessa outdoorexperten.fi (ei ruotsalaisella sivustolla), jotta lähetys voidaan toimittaa perille.


  • Asun Ruotsissa/Norjassa, mutta en silti voi tehdä tilausta. Miksi?
    Suomalaisella sivustollamme myymme tuotteita ainoastaan Suomeen. Jos asut Ruotsissa, vieraile verkkokaupassamme OutdoorExperten Sverige Jos taas asut Norjassa, voit tehdä tilauksen täällä: OutdoorExperten Norge.

Maksut ja laskut

  • Miksi en ole saanut laskua?

    Jos tilausta ei ole vielä lähetetty meiltä, ei myöskään laskua ole vielä aktivoitu. Tässä tapauksessa sinun ei tarvitse olla huolissasi. Jos olet saanut ilmoituksen, että tilauksesi on pakattu ja lähetetty, maksupalveluntarjoajamme Qliro on lähettänyt laskun sähköpostitse.


  • Olen palauttanut tuotteen, ja haluan siirtää laskun eräpäivää/jäädyttää laskun. Kuinka toimin?


Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

 

  • Kuinka vaihdan tuotteen?
    Jos haluat vaihtaa toiseen kokoon, malliin tai tuotteeseen, tee uusi tilaus siitä tuotteesta, johon haluat vaihtaa, ja palauta alkuperäinen tuote meille. Käytä lähetyksen mukana tullutta palautusseteliä. Lisätietoa löydät ostoehdoistamme. Palautus on maksuton 14 vrk kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, tämän jälkeen hyvitetystä summasta vähennetään palautusmaksu.

    Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa sekä hintalappujen paikoillaan. Ethän kiinnitä palautusseteliä suoraan alkuperäispakkaukseen.


  • Täytyykö minun ilmoittaa palautuksestani teille?
    Ei. Sinun ei tarvitse ilmoittaa palautuksesta tai lähettää mitään lisäinformaatiota sen mukana. Sen sijaan on hyvin tärkeää, että käytät saamaasi palautusseteliä. Varmistathan myös, että käytät oikeaa palautusseteliä, jos olet tehnyt meille useampia tilauksia.


  • Lisäänkö palautuslähetykseen lisäselvityksen palautuksesta?
    Ei, lisätietoa ei tarvitse lähettää, riittää että käytät saamaasi palautusseteliä. Sen avulla tiedämme, kuka palautuksen on lähettänyt ja mitä tuotteita se koskee.


  • Voinko palauttaa joululahjan?
    Joululahjaostoksille tarjoamme pidennetyn palautusmahdollisuuden joka vuosi marraskuun puolivälistä tammikuun alkuun. Ajankohtaista tietoa löydät ostoehdoistamme.


  • Haluan vaihtaa alennuskoodilla ostamani tuotteen toiseen kokoon, kuinka toimin?
    • Lisää haluamasi tuote ostoskoriin.
    • Anna kassalla sama sähköpostiosoite kuin aiemmalla tilauksella.
    • Hinta päivittyy tämän jälkeen samaksi kuin alkuperäisellä tilauksella.


  • Haluan reklamoida tuotteen, kuinka toimin?
    Ota ensimmäiseksi yhteyttä asiakaspalveluumme kirjallisesti. Jos tuotteessa on näkyvä virhe, ota siitä kuva tai kuvia, ja liitä ne viestiin. Kirjoita viestiin selkeästi kuvaus virheestä sekä ilmoita tilausnumero. Tämän jälkeen olemme sinuun yhteydessä ja kerromme kuinka edetä asiassa. Huomioithan, että mahdollisesti takaisin lähetettävien vaatteiden tulee olla pestyjä, kenkien puhdistettuja jne. Muussa tapauksessa reklamaatio voidaan jättää käsittelemättä.

Lahjakortit

 

  • Kuinka ostan lahjakortin?
    Löydät lahjakorttimme kirjoittamalla hakukenttää sanan "lahjakortti".

    Varmista, että lahjakortin arvo vastaa haluamaasi summaa, ja lisää se ostoskoriin. Viimeistele osto ja maksu tavalliseen tapaan. Kun ostos on valmis, saat siitä vahvistuksen sähköpostiisi.

    Lahjakorttiostoihin ei lisätä lainkaan toimitusmaksuja.


  • Lahjakortin ostaminen ei onnistu, mitä teen?
    Jos lahjakortin ostaminen ei onnistu, syynä on todennäköisesti se, että ostoskorissa on myös muita tuotteita. Lahjakortti täytyy aina ostaa erikseen, ja siksi samaan tilaukseen ei voi lisätä mitään muuta. Kokeile poistaa muut tuotteet ostoskorista ja tilata ne erikseen. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


  • Entä jos haluan ostaa useampia lahjakortteja?
    Valitettavasti lahjakortteja voi ostaa vain yhden kerrallaan. Halutessasi tilata useampia tee erillinen tilaus jokaisesta kortista.

  • Voinko käyttää lahjakortin myymälässänne Västeråsissa?
    Ei, verkosta ostettuja lahjakortteja voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme.

  • Olen saanut lahjakortin, kuinka käytän sen?
    Saat vahvistusviestissä lahjakorttikoodin, jonka voit käyttää kassalla lisäämällä se "Lahjakortti"-kenttään.


  • Kuinka voin tarkistaa lahjakortin saldon?

Tuotteet


  • Minulla on ongelmia GPS-kellon kanssa, kuinka toimin?

     Saat nopeimmin vastauksen ottamalla suoraan yhteyttä kellon valmistajaan seuraavien linkkien kautta: 

    Garmin >> 
    Suunto >>
    Polar >> 

Alennuskoodit ja uutiskirje

 

  • Miksi alennuskoodini ei toimi?
    Tämä voi johtua esimerkiksi siitä, että olet koettanut tilata tuotteita, joihin alennuskoodia ei voi käyttää, kuten elektroniikka, polkupyörät, lahjakortit tai alennustuotteet. Koodin voimassaoloaika voi myös olla loppunut, tai alennuskoodia luotaessa on voinut tapahtua virhe. Jos tilauksesi täyttää alennuskoodin käytön edellytykset, mutta koodi ei edelleenkään toimi, tee tilaus loppuun ja lähetä asiakaspalveluumme tilausnumero sekä tieto siitä, mitä koodia yritit käyttää.


  • Kuinka poistun uutiskirjeen postituslistalta?
    Voit poistua postituslistalta uutiskirjeen lopusta löytyvän "Peruuta uutiskirjeen tilaus" -linkin kautta. Huomioithan, että tilausvahvistukset ja muut tilaukseen liittyvät sähköpostit lähetetään huolimatta siitä, että olet poistunut postituslistalta.

Tietoa tilaustuotteista


    Tilaustuotteiden toimitusaika on yleensä noin 1-2 viikkoa, mutta toimituksessa voi kestää enemmän tai vähemmän aikaa. Toimitusaikaan vaikuttavat monet tekijät, kuten sesonki ja se, minkä valmistajan tuotteesta on kyse. Emme myöskään voi taata, että tilaustuotteita tulee saataville, koska emme itse ohjaa tai voi etukäteen tietää tavarantoimittajien varastotilannetta. Lähetämme tilaustuotteet sinulle heti, kun ne saapuvat varastollemme, ja tiedotamme sinua sähköpostilla kun tilauksestasi on saatavilla uutta tietoa.

Yhteistyö kanssamme


    Mukavaa, että olet kiinnostunut tekemään yhteistyötä kanssamme, voit lukea lisää aiheesta täällä.
    Med vänlig hälsning,


Innokkaasta ideasta, jännittävästä suunnitelmasta ja intohimoisesta tutkimuksesta - seikkailuun, täynnä uusia kokemuksia ja unohtumattomia muistoja. Ei ole väliä oletko aloittelija, todella kokenut yksilö tai parantumaton nautiskelija, joka vain kaipaa ulos luontoon. Intohimomme on auttaa sinut oikealle tielle ennen seuraavaa suurta seikkailuasi. Huippuluokan varusteet johtavilta tuotemerkeiltä, informatiiviset oppaat ja omistautuneet työntekijät. Me olemme mukanasi koko matkan alusta loppuun. Miltä sinun seuraava outdoor-hetkesi näyttää?

Lataa…
Lataa…