Viimeinen tilaisuus: -20% repuista ja vedenpitävistä pakkauspusseista* Koodi: BACK20
*Ei koske tuotemerkkejä Norrøna, Härkila, Mountain Equipment ja Thule. Alennus vähennetään suositushinnasta, eikä sitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tarjouksiin. Kampanja voimassa 21.6.2021 asti.
 »

Usein kysyttyä

FAQ

Tänne olemme keränneet tavallisimpia tilauksiin, alennuskoodeihin, palautuksiin ja maksuihin liittyviä kysymyksiä. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos et löydä vastausta kysymykseesi.


Tilaus


  • Kuinka voin lisätä tuotteita jo olemassaolevalle tilaukselle?

  • Jo valmiille tilaukselle ei valitettavasti voi lisätä tuotteita, koska tilauksen loppusumma on hyväksytty alkuperäisen ostotapahtuman yhteydessä, eikä sitä voi jälkeenpäin enää muuttaa. Tee sen sijaan kokonaan uusi tilaus lisätuotteille.

  • Tein tilauksen express-toimituksella muutama päivä sitten, mutta en ole vielä saanut lähetystä. Mistä on kyse?

    Express-toimitus tarkoittaa, että priorisoimme tilauksesi. Jos olet tehny tilauksen aamulla, lähetämme sen saman päivän aikana sillä edellytyksellä, että tuotteita on varastossa. Jos olet tilannut tilaustuotteita express-toimituksella, priorisoimme tällöinkin tilauksesi, kun tuotteita on saatu varastolle. 

  • Kuinka teen tilauksen yrityksen tai muun organisaation puolesta?

    Valitse kassalla vaihtoehto "Yritysasiakas", ja täytä organisaatiosi tiedot, jonka jälkeen voit tehdä tilauksen. Huomioithan, että laskutusosoitetta ei voi muuttaa. 

  • Asun ulkomailla. Miksi en voi tehdä tilausta?

    Toistaiseksi toimimme vain Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa, mutta toivottavasti voimme mahdollisimman pian toimittaa tuotteita myös muualle. 


Maksut ja laskut


  • En ole saanut laskua tilauksestani. Mitä teen?

    Jos tilausta ei ole vielä lähetetty meiltä, ei myöskään laskua ole vielä aktivoitu. Tässä tapauksessa sinun ei tarvitse olla huolissasi. Jos olet saanut ilmoituksen, että tilauksesi on pakattu ja lähetetty, ota yhteyttä maksupalveluntarjoaja Qliron asiakaspalveluun.

  • Mikäli et ole saanut lainkaan laskua vastaanottamastasi tilauksestasi, olethan yhteydessä Qliron asiakaspalveluun. Yhteystiedot löydät osoitteesta www.qliro.com/fi-fi/asiakaspalvelu. 

  • Olen palauttanut tuotteen, ja haluan siirtää laskun eräpäivää/mitätöidä laskun. Kuinka toimin? 

    Ilmoita palautuksesta Qlirolle. Voit myös ladata Qliron sovelluksen, jolloin voit hallinnoida monia tämän tyyppisiä asioita itse sekä nopeuttaa laskujen käsittelyä.


Palautus, vaihto ja reklamaatiot


  • Kuinka vaihdan tuotteen?

    Jos haluat vaihtaa toiseen kokoon, malliin tai tuotteeseen, palauta vaihdettava tuote meille ja tee uusi tilaus siitä tuotteesta, johon haluat vaihtaa. Käytä palautukseeen lähetyksen mukana tullutta palautusseteliä, jolloin palautus on maksuton yli 50 € tuotteille.  Palautus täytyy tehdä 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

  • Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön  ja alkuperäispakkauksessa sekä hintalappujen paikoillaan. Ethän kiinnitä palautusseteliä suoraan alkuperäispakkaukseen.

  • Täytyykö minun ilmoittaa palautuksestani teille?

    Ei. Sinun ei tarvitse ilmoittaa palautuksesta tai lähettää mitään lisinformaatiota sen mukana. Sen sijaan on hyvin tärkeää, että käytät tilauksen mukana tullutta palautusseteliä. Varmistathan myös, että käytät oikeaa palautusseteliä, jos olet tehnyt meille useampia tilauksia. 

  • Lisäänkö palautuslähetykseen lisäselvityksen palautuksesta?

    Ei, lisätietoa ei tarvitse lähettää, riittää että käytät tilauksen mukana tullutta palautusseteliä. Sen avulla tiedämme, kuka palautuksen on lähettänyt ja mitä tuotteita se koskee.

  • Voinko palauttaa joululahjan?

    Joululahjaostoksille tarjoamme pidennetyn palautusmahdollisuuden joka vuosi marraskuun puolivälistä tammikuun alkuun.

  • Haluan reklamoida tuotteen, kuinka toimin?

    Ota ensimmäiseksi yhteyttä asiakaspalveluumme kirjallisesti. Kirjoita viestiin selkeästi kuvaus virheestä sekä ilmoita tilausnumero. Jos tuotteessa on näkyvä virhe, ota siitä kuva tai kuvia, ja liitä ne viestiin. Olemme sinuun yhteydessä vastaanotettuamme reklamaation, ja kerromme kuinka edetä asiassa. Huomioithan, että mahdollisesti takaisin lähetettävien vaatteiden tulee olla pestyjä, kenkien puhdistettuja jne. Muussa tapauksessa reklamaatio voidaan jättää käsittelemättä.

Lahjakortit


  • Kuinka ostan lahjakortin?

    Löydät lahjakorttimme kirjoittamalla hakukenttää "Gift Card".  Varmista, että lahjakortin arvo vastaa haluamaasi summaa, ja lisää se ostoskoriin. Viimeistele osto ja maksu tavalliseen tapaan. Kun ostos on valmis, saat siitä vahvistuksen sähköpostiisi. Lahjakorttiostoihin ei lisätä lainkaan toimitusmaksuja. 

  • Entä jos haluan ostaa useampia lahjakortteja?

    Valitettavasti lahjakortteja voi ostaa vain yhden kerrallaan. Halutessasi tilata useampia tee erillinen tilaus jokaisesta kortista. 

  • Lahjakortin ostaminen ei onnistu, mitä teen?

    Jos lahjakortin ostaminen ei onnistu, syynä on todennäköisesti se, että ostoskorissa on myös muita tuotteita. Lahjakortti täytyy aina ostaa erikseen, ja siksi samaan tilaukseen ei voi lisätä mitään muuta. Kokeile poistaa muut tuotteet ostoskorista ja tilata ne erikseen.  Jos ongelma ei ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. 

  • Voinko käyttää lahjakortin myymälässänne Västeråsissa?

    Ej, verkosta ostettuja lahjakortteja voi käyttää ainoastaan verkkokaupassamme. 

  • Olen saanut lahjakortin, kuinka käytän sen?

    Saat vahvistusviestissä lahjakorttikoodin, jonka voit käyttää kassalla lisäämällä se "Lahjakortti"-kenttään. 

  • Miksi en voi käyttää lahjakorttiani ostokseen?


  • Kuinka voin tarkistaa lahjakortin saldon?

    Voit tarkistaa lahjakortin saldon täällä:



Tuotteet

 

  • Minulla on ongelmia GPS-kellon kanssa, kuinka toimin?

  • Saat nopeimmin vastauksen ottamalla suoraan yhteyttä kellon valmistajaan seuraavien linkkien kautta: 

    Garmin >> 
    Suunto >>
    Polar >> 


Alennuskoodit ja uutiskirje

 

  • Miksi alennuskoodini ei toimi?

    Tämä voi johtua esimerkiksi siitä, että olet koettanut tilata tuotteita, joihin alennuskoodia ei voi käyttää, kuten elektroniikka, polkupyörät, lahjakortit tai alennustuotteet. Koodin voimassaoloaika voi myös olla loppunut, tai alennuskoodia luotaessa on voinut tapahtua virhe. Jos tilauksesi täyttää alennuskoodin käytön edellytykset, mutta koodi ei edelleenkään toimi, tee tilaus loppuun ja lähetä asiakaspalveluumme tilausnumero sekä tieto siitä, mitä koodia yritit käyttäää. 

  • Kuinka poistun uutiskirjeen postituslistalta?

    Voit  poistua postituslistalta uutiskirjeen lopusta löytyvän "Peruuta uutiskirjeen tilaus" -linkin kautta. Huomioithan, että tilausvahvistukset ja muut tilaukseen liittyvät sähköpostit lähetetään huolimatta siitä, että olet poistunut postituslistalta. 



Tietoa tilaustuotteista


Tilaustuotteiden toimitusaika on yleensä noin 1-2 viikkoa, mutta voi toimituksessa myös voi kestää enemmän tai vähemmän aikaa. Toimitusaikaan vaikuttavat monet tekijät, kuten sesonki ja se, minkä valmistajan tuotteesta on kyse. 

Emme myöskään voi taata, että tilaustuotteita tulee saataville, koska emme itse ohjaa tai voi etukäteen tietää varastotilannetta. Lähetämme tilaustuotteet sinulle heti, kun ne saapuvat varastollemme, ja tiedotamme sinua sähköpostilla kun tilauksestasi on saatavilla uutta tietoa.


Yhteistyö kanssamme

Mukavaa, että olet kiinnostunut tekemään yhteistyötä kanssamme. Päivitämme tänne lisätietoa asiasta mahdollisimman pian. 



Innokkaasta ideasta, jännittävästä suunnitelmasta ja intohimoisesta tutkimuksesta - seikkailuun, täynnä uusia kokemuksia ja unohtumattomia muistoja. Ei ole väliä oletko aloittelija, todella kokenut yksilö tai parantumaton nautiskelija, joka vain kaipaa ulos luontoon. Intohimomme on auttaa sinut oikealle tielle ennen seuraavaa suurta seikkailuasi. Huippuluokan varusteet johtavilta tuotemerkeiltä, informatiiviset oppaat ja omistautuneet työntekijät. Me olemme mukanasi koko matkan alusta loppuun. Miltä sinun seuraava outdoor-hetkesi näyttää?

Betalsätt och frakt
Lataa…
Lataa…